OT - Prispevek na solary

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Březen 27 14:08:00 CET 2013

 27.3.2013, 13:52:16

Sice netusim, co je to merido efekt, ale na burze se s elektrinou
obchodovalo o dost drive, nez zacal byt podil FV vyznamny. Cena tzv.
silove elektriny, od te doby klesla o cca 20 hal/kWh.

Cena za prenos a distribuci, a kvalita prenosove a distribucni
soustavy, jsou spojite nadoby. Ceska sit je ve velmi dobrem stavu a to
i ve srovnani se svetem a to samozrejme cosi stoji. Zvysuji se podil
nestabilnich zdroju, zvysuje naklady na udrzeni stability site (vice
zaloh, regulacni transformatory na hranicich s nemeckem ). Pokud se
nemylim, jsou tyto naklady schovany v "poplatcichza distribuci".
Presto se zda, ze velikost poplatku za prenos a distribuci je
nastavena hodne velkoryse.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz