OT - Prispevek na solary

Jedine zarizeni ktere by to odfiltorvalo je to ktere by odfiltorvalo
vsechny strany v soucasnem parlamentu a nahradilo je nejakou skutecnou
pravici.

Pravdepodobnost takohoho jevu je asi tak stejna jako pravdepodobnost
supravodice pri pokojov teplote objeveneho cikanskym vedcem pocas jeho
nocni smeny dole v dole.

Martin