Logaritmický <> lineární potenciometr

Jo, jde to i tak a na přežití záruky to asi stačí. Ale když je
potenciometr trochu ošoupaný nebo zoxidovaný a běžec náhodně mění
přechodový odpor, dělá to strašné věci. Potenciometr, kde běžec není
zatěžovaný proudem, je na tom mnohem líp. Je to jako když Teska ušetřila
jeden odpor a jeden kond, když běžec připojovali přímo na vstup IC
(myslím že MBA810 měl na vstupu nulové napětí) a tek tam jeho vstupní
proud. Po čase to příšerně chrastilo. Stačilo to oddělit a byl klid.
Anděl