Memtest pro živý systém ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Březen 26 20:58:08 CET 2013

Zdravím,
  jiná tam není :-). Toto je server s jedinou běžící aplikací. Pak je
tam samozřejmě ještě OS, ale ten bootne a bydlí ve stále stejné uzamčené
paměti, kde zrovna chyba být nemusí. Taky se mi ani jednou nestalo,
že by byla vyloženě chyba aplikace (Illegal instruction, Bus error atd.),
ale vždy výhradně segfault díky poničenému obsahu datového segmentu
té aplikace.
    Pavel