Memtest pro živý systém ?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Březen 26 17:33:48 CET 2013

Předem bych nevylučoval ani chybu v té aplikaci. Zrovna minulý týden
jsem ladil prográmek v c++ a bylo to podobné - padalo to v destruktoru
mé třídy, ale pokaždé jinak. Nakonec jsem zjistil, že index pro zápis do
pole přetéká o 1 velikost pole (klasika). A protože objekty jsou
alokované dynamicky, mají data kdesi na hromadě a tak se přepíše pokaždé
něco jiného (a jinak, protože jsou jiná vstupní data).
Přetékat může cosi i po dlouhém čase a pak se to zdá býti náhodným.

Mrazík