Re: životnost heatpipes

AZe aze na seznam.cz
Úterý Březen 26 07:15:04 CET 2013

Docela by mne zajímal praktický postup takové opravy. Připojit kompresorek a
snížit tlak, pak tam z připojené nádobky vpustit něco vody (kolik?) či vody
s metylalkoholem. Snad přes nějaké kapiláry a ty pak zamáčknout a zapájet...
Nezkoušel to někdo?
aze

----- Original Message -----
From: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 26, 2013 9:20 AM
Subject: Re: životnost heatpipes

Jak jsou zakonceny konce, cim to je pajeno?
Z heatpipe zpravidla neutika pracovni latka, kterou je u PC nejcasteji
voda, ale dojde ke ztrate tesnosti a ztrate podtlaku, voda tak treba
misto pri 40C zacne varit pri 60C a to je cely problem.
Pokud ma clovek podtlakovy kompresor a je to pajeno nejakou relativne
nizkoteplotni pajkou da se to opravit, tedy podtlak obnovit,ale
uprimne je to takova pakarna, ze se to u PC chladice za 300Kc moc
nevyplati.
V kazdem pripade, pokud by HP mela zacit fungovat pri 45C je treba
tlak snizit na cca 9,5kPa.

Martin