Svodic, stavba

Úterý Březen 26 07:22:59 CET 2013

Dne 25. března 2013 14:47 Karel M <a8dtljb na gmail.com> napsal(a):
> Zdravim, nemate nekdo zkusenost se stavbou 3P svodice (B+C)? Uvolnil
> jsem si v rozvadeci misto na ty tri moduly, ale davat za varistorovy
> svodic minimalne 3-4000Kc mi prijde moc. Navic treba u OEZ svodice
> jsem nenasel ze by se vubec prodavaly samostatne nahradni varistorove
> moduly. Pouze v prirucce maji "eko" variantu 3P svodice tvorenou 3ks
> 1P svodicu vedle sebe. Ma to cenu stavet, nebo lepe koupit?

IMHO je lépe to koupit. Máte to od někoho, kdo se tím živí a má to
vyzkoušené v nějakých definovaných podmínkách. A taky má za sebou
nějaký vývoj. Když si něco zbastlíte, nevíte na 100%, že to bude
fungovat. Jedině, že byste dostal do ruky nějakého Dehna, Salteka nebo
Hakla, udělal rozborku a okopíroval 1:1.

P.K.