debug PIC s integrovanym ethernetom

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Březen 25 16:10:26 CET 2013

Tato funkce
StackTask();
se musi provadet periodicky, klidne se to muze zpozdit i par set msec,
ale nikoliv zablokovat.

V preruseni se skladaji prichozi pakety do ethRAM (tusim 8kbyte buffer)
ale ty nejak musite obsluhovat, tedy vycist, roztridit, zkontrolovat
kontrolni soucet a dale zpracovat odpovedi. Jakykoliv externi ETH svab
vam nebude odpovidat na urovni TCP.IP protokolu , i kdyz bude ethernet
link svitit a fyzicka vrtva fungovat.

Je to jako u lekare, pacienti se stosuji v cekarne, a doktor v deliriu
neprijima dalsi pacienty ;-)

LK