RE: Darek k 21.3. Re: Doba dodání u TME - součástka není na skladě

Martin Patka hwmp na semily.net
Pondělí Březen 25 10:10:43 CET 2013

Zdravim,

no, 21.3. jsem zrovna neobjednaval, ale ten den mi odeslali chybejici
dily z minule objednavky, ktere nemeli skladem. A pribalili i ten darek
- nejakou reklamni LED baterku "kerg" s otocnou hlavou s 1x rudou a
5x bilou LED....

Zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator