Zajimave reseni s koprocesorem 386

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Březen 24 15:24:34 CET 2013

Zdravim diskutujici
Dnes tu mam opravdovou lahudku.
Potrebuji rychle vypocty s presnosti 64 bit a jelikoz nejsem zastance
linuxu a 10kg zbytecneho HW rozhodl jsem se reseni MCU 32 bit +
coprocesor z 386 SX 33MHz,

Ma nekdo nejakou zkusenost zda to takto bude mozne ?
Zatim mame funkcni reset, control byte zapis a cteni hodnoty, ale pri
pokusu o operace
fldpi
fstp
Vraci zajimavou honodtu  3.14113488805526590000
Jede v modu 80bit, takt zatim 2MHz. Tedy samotny coproc jede na 1MHz.

Pripadne existuje jeste nejake lepsi reseni , nejaka externi FPU se
sbernici ale ne v BGA?

Pokud ma nekdo i jine hotove reseni (hradlove pole atd) a muze nabidnout
komercne,  muze poslat soukromne.

Dekuji

LK