doporucte color laserjet na domaci zvykani

David Belohrad david na belohrad.ch
Neděle Březen 24 15:15:10 CET 2013

Zdravim,

konecne mi chcipla moje brother inkoustova tiskarna. Tesil jsem se na to
jak male dite. Takovy neekologicky provoz jako mela tato tiskarna,
nemaji snad ani uhelne elektrarny.

chci ji vymenit za laserovku. barevnou, nejakou domaci (kvuli
mistu). doma tisknu 'vzacne', ale potrebuji, aby ta tiskarna byla
solidni a i pri dlouhem netisknuti potom bezvadne fungovala. rad bych
neco 'standardniho', co funguje jako print server a jenom se pripoji na
sit a je to. musi to bezproblemove fungovat s linuxem (cups).

jina kriteria nejsou az zas tak zasadni...

mate nekdo nejaky dobry tip?

(a kdyby to byl multifunkcni se scanerem, bylo by jeste lepe, ale neni
to kriterium. rozhodne nechci copy-fax-tel-print-scanner, z toho uz jsem
vyleceny...)

diky

.d.