Re: Jak ukrást Škodovku

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Březen 24 12:08:07 CET 2013

Nouze naučí :-) Osobně se mi stalo v životě nejméně dvakrát. Stalo se
například, že jsem se ocitl bez klíčů vně dvoukřídlých dveří našeho
drahým zámkem pečlivě zamčeného bytu. Chvíle zamyšlení a během minuty
jsem byl vevnitř. Později jsem se dozvěděl, že se tomu postupu říká
"vyháčkování". Obdobně kdysi s Fordem Escort, omylem zabouchnutým. Po
chvíli zkoumání jsem zjistil, že se dá odchlípnout takový plast u
zrcátka a pod ním zeje díra rovnou do auta. Pak už byla hračka si na
blízké stavbě vyprosit svářecí drát a jím dosáhnout na kličku
protějších dveří a normálně otevřít :-)

Ales Prochaska