Re: Jak ukrást Škodovku

Neděle Březen 24 09:42:57 CET 2013

Dne 24. března 2013 8:20 Karel M <a8dtljb na gmail.com> napsal(a):
> Octavia ma jeste jinou vlastnost, kdyz vystoupite z auta a nemate
> klicky v zapalovani (ale mate je treba na sedacce) stourate se v
> kufru, kufr zavrete a ejhle, oktavka se zamkla. Uz jsem potkal vicero
> lidi, kterym se to stalo a jednomu jsem vezl nahradni klicky zrovna
> minuly mesic. Takze bacha na to.

Kdysi jsem si ve (vypůjčené) škodě 105 zabouch klíče. Pak ještě
jednou, tak jsem se to naučil vyháčkovat a strkat klíče do kapsy hned
po vypnutí zapalování. A musí to bejt kapsa u kalhot, kapsa v bundě
není nejlepší nápad - zamknete auto, pak zjistíte, že je vám teplo,
otevřete kufr, dáte si tam bundu, zabouchnete kufr a jste zase v
prdeli...

Slyšel jsem o zajímavým nápadu, udělat si kopii klíče, ale bez čipu
imobilizéru, tj. aby s ním šlo auto jenom odemknout, ale ne
nastartovat. A tenhle klíč pak šikovně schovat někam do nárazníku. V
případě nouze si stačí lehnout pod auto a vědět, kam šáhnout. (Základ
úspěchu je nemít na autě zaslepený zámky.)

P.K.