LINUX na AVR (Re: SDRAM - lze nezapojit A12 (spojit s A11) ?)

Neděle Březen 24 07:43:35 CET 2013

Tyjo, ono to funguje
http://dmitry.gr/index.php?r=05.Projects&proj=07.%20Linux%20on%208bit ;-)
No to je neco, takovy prace to autorovi muselo dat a pritom takova
blbost ;-) Na te ATXMEGA taky zadna rychlostni hitparada, emuluje asi
12-13000 cyklu /s (puvodni projekt zminuje 10000)
Prinos HW radice SDRAM neni asi nijak vyrazny, navic jsem do SDRAM musel
dat i stav emulovaneho CPU (SoC), protoze ma pres 12kB a nejak mi
nedoslo, ze je ta XMEGA na tom tak spatne se SRAM.
No uvidime jestli se za nejakou tu hodinku dokonci bootovani :-P

Kazdopadne tam ma autor pouzitou nejakou slabsi implementaci SD, na moji
mikroSD se to absolutne nechytalo, snazil jsem se to priohnout par hodin
ale inicializace karty je tam nejaka divna - tak jsem to napasoval na
ten prvni odkaz od p Astera a tam je implementace super, funguje jak SD
tak SDHC a podpora FAT je tam take hezky udelana - dokonce ma i hezky
shell kterym se da karta testovat... Takze jsem ten druhy odkaz ani
nezkoumal, jen stahnul. To byl hezky bastlirsky vikend ;-)

mimochodem, nejake zdrojaky, kde by bylo s kartou pracovano ne v SPI ale
v SDIO modu bez HW podpory, nemate?

Maly obrazek HW v priloze...