OT: Jak ukrást Škodovku

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Sobota Březen 23 22:42:01 CET 2013

Zdrvím všechny,
už když jsem jezdil v jedničkové Octavii tak jsem občas měl problém, že
se po zamčení zase odemklo a tak jsem naučen úplně vždy vzít za kliku
jestli je zamčeno. Je to nějaký systém, že když se nezamkne správně tak
se raději odemkne, ale podrobnosti neznám.
Milan