Kviz na sobotu

Ivo Strasil at centrum istrasil na centrum.cz
Sobota Březen 23 15:33:30 CET 2013

Ale na indikaci přepětí se mi zdá poměr pevného a nastavitelného odporu
v děliči divný, pokud to navrhoval někdo normální, měl by být trimr tak
v polovině rozsahu a to by relé spínalo už při pár voltech fázového napětí.

Co takhle hlídač izolačního stavu, pokud je síť 11/13/31 izolovaná od
svorky 33?

Hezký den,

Ivo