Kviz na sobotu

Sobota Březen 23 11:39:37 CET 2013

Hezké poledne,

	žárovky na návěstidle se hlídají výrazně primitivnějším způsobem a to
je proudové relé. Zatím nikdo nic lepšího nevykoumal :-)

	Jinak jsem si uvědomila, že to je kreslené "ponašemu" takže jsem to
překreslila do obecnějšího formátu. Uvědomila jsem si to proto, že jsem
na to byla upozorněna, jinak mne to schéma připadá naprosto přirozené a
krásně čitelné :-)

	Tady je nový obrázek
http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/hadanka/hadanka.gif

	Saša Svobodová