Re: Zarovky Re: Záznam programu

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Březen 22 13:53:32 CET 2013

Z toho mala co vim, tak nejhorsi pro telepne koule je moment zapinani,
zvlaste kdyz se zapnuti trefi do maxima napeti (napeti velke / odpor
vlakna maly == proud velky). Nabeh v nule je setrnejsi.
Treba v semaforech a podobnych zarizenich se (pry) pouziva to, ze se
vlakno drzi horke pod hranici sviceni mensim proudem, takze nedostava
ty pruplesky pri zapnuti. Spotrebovany proud je levnejsi nez vymena
zarovky (vyzaduje vyjezd montera, mnohdy i s plosinou a podobne)
Marek