Plast/granulat IR propustny

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Březen 21 23:52:23 CET 2013

Dekuji
Je to opravdu plexi?
Plexi je pruhledne, ja bych potreboval tmave , da se definovat prisada ,
ktera to zabarvi do cervenohneda u odberatele?
Ten plast byl pouzivan u starsich IR ovladacu tesla color, ale at patram
jak patram tak nejakou solidni fotku kde je to videt, jsem nenalezl.
Dekuji
LK