Re: Zarovky Re: Záznam programu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Březen 21 11:12:22 CET 2013

Jo, tohle se mi docela často daří u těch 20W halogenek, když se do nich
správně klepne, konce se dotknou, žárovka se rozsvítí, vlákno se speče a dál
funguje další týden či dva, než vlákno praskne někde jinde.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jirka MWW" <jirka.mww na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 21, 2013 11:06 AM
Subject: Re: Zarovky Re: Záznam programu

Ale já když jsem zkoumával přepálené žárovky, tak bylo  vlákno obvykle
přerušené
někde uprostřed a visely tam dva konce. Už se mi několikrát podařilo
poklepáváním a natáčením vadné žárovky pod napětím ty dva konce vlákna
zase svařit
a ona zase svítila - šla normálně namontovat zpět do svítidla.
.  Nemám ale žádnou statistiku jak dlouho.

Zdravi
Jirka OK1MWW