Pekne PDF o PbF

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 21 10:38:44 CET 2013

Ne, zapomněl jsem napsat, že nyní je provozován ve virtuálu a navíc máme
rack v hostingu, zatímco dřív fyzický stroj měl uptime běžně kolem půl roku,
než ho zasáhla nějaká energetická krize. Ostatní (windowsy a router) šlapou
obvykle, to znamená, že občas se kousnou, ale v rámci zvyklostí. Já na toto
prostě zvyklej nejsu. Navíc Linux je hodně citlivý na jakýkoli HW problém,
už několikrát jsem měl tu čest instalovat linux na HW, kde netware, nebo
windowsy chodily roky bez problémů, ale linux nešel ani doinstalovat nebo se
choval naprosto divně, nakonec byl buď vadný CPU, nebo paměť. Pak jsem
odmítal instalovat bez 24h zahořování.

Odhaduji to na RoHS problém v serveru, ale to u nás to chodí tak, že pořád
říkám něco co jiní nechápou proč by to tak mělo být a pak se po 5 letech
najednou ukáže, že jsem měl pravdu.

----- Původní zpráva -----
Od: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>

A neodchazeji v te UPSce baterky? Nam se jednou zacal pomerne casto sekat
server. Chvili trvalo nez jsme odhalili, ze to je periodicke (kazdy tyden ve
stejnou dobu) az jsme pak po dalsim pomerne zdlouhavem patrani zjistili, ze
UPSce odesly baterky, a jak je pravidelne cykluje, udelala pri prepnuti v
napajeni glitch, ktery byl sice tak kratky, ze nedokazal server restartovat,
ale na druhou stranu tak dlouhy, ze se pri nem dostal do nejakeho
nedefinovaneho sekleho stavu.

Jakub Serych