problemy s FT232BM - vyreseno

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 21 09:49:53 CET 2013

USB2.0, 7.2.4.1 Inrush Current Limiting

- The maximum load (CRPB) that can be placed at the downstream end of a
cable is 10 µF in parallel with
44 ?.

- If more bypass capacitance is required in the device, then the device
must incorporate some form of VBUS
surge current limiting, such that it matches the characteristics of the
above load.

To samozrejme este nezarucuje reset pripojeneho zariadenia, to je len
poziadavka normy kvoli interoperabilite vsetkych moznych zariadeni so
vsetkymi moznymi hubmi. Inaksie povedane, to nie je dostacujuca, ale nutna
podmienka.

Pisem to preto, lebo o tom ocividne nie kazdy kto navrhuje s USB vie.

Len tak mimochodom, v datasheete k FT232BM je doporucena paralelna
kombinacia 10uF+2x100nF, cize aj oni tu normu trocha prekracuju... :-)

wek