Flexa narex

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Čtvrtek Březen 21 09:43:52 CET 2013

Stator ma dve rovnake vinutia. Ak by aj chytili zavitovy skrat, určite nie
obe rovnako. Staci porovnat navzajom ohmicky odpor, este lepsie (ak je cim)
aj indukcnost. Ak su hodnoty rovnake, stator je urcite dobry. Odchadza
malokedy.

                                               Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Karel M"

Nic se nedeje, je to i tak pro me zajimava informace, dilema je, zda
zkusit koupit jen rotor. Ovsem v pripade, ze bude spatny i stator, tak
mi ten novy rotor muze taky odejit, anebo budu platit zbytecne 2x
postovne a hlavne... chodit 2x na postu (znalci vedi), pripadne se
hadat s ridicem PPL o odpolednim doruceni (aby nekdo nerekl ze nadavam
jen na postu). Jeste je moznost ze mam hodne stary model a vyrobce
mezitim inovoval/katoval, tedy ze stator musim vymenit i kdyby byl
dobry. Ma cenu psat do narexu? Takze rotor+nove uhliky, to je jasne.
Stator? to je otazka zda usetrit tech cca 500Kc.
Karel