Flexa narex

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Čtvrtek Březen 21 08:44:28 CET 2013

Ony dle slov opravare ty rotory uz nejsou to co za CSSR.
Ale jeste kontrolni otazka.
A jsou ty uhliky opravdu dobre? Ja se onehda vydrbal na tom, ze se
mi nechtelo odhybat ty plisky co je tam drzi a podivat se na ne.
A ejhle on byl jeden obrouseny a zrovna tam byl ten bezpecnostni
s pruzinkou. Jen ja s kurim slepem, jsem si toho napoprve nevsimnul,
ze je ten uhlik nepatrne nadzvedly.

JURP