[OT] Auto na vzduch - nulove naklady
Petr Labaj
labaj na volny.cz
Středa Březen 20 20:00:54 CET 2013
Pisu uz po sezone, k mailu jsem se dostal az ted.
Kde se vzala ta uvodni predstava, ze vzdy se bude jednat o 1 litr
expandovaneho plynu?
Pokud to budu pohanet plynem o 200 barech, tak bude sila na
jednotkovou plochu pistu mnohem vetsi, takze mi pro stejny
vykon staci mnohem mensi zdvihovy objem motoru.
Takze expandovaneho plynu na 1 cyklus bude u 200 baru
mnohem mene.
PL
*********************************
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 20, 2013 12:05 PM
Subject: Re: [OT] Auto na vzduch - nulove naklady
...
v pripade ze koncim na nulovem pretlaku v DU tak podle me je uplne jedno
na kterem plnicim tlaku zacinam! v kazdem pripade bude na konci ze
zasobniku tlaku odpusten 1l hnaciho plynu
...
Další informace o konferenci Hw-list