[OT] Auto na vzduch - nulove naklady

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Březen 20 16:01:49 CET 2013

Jezne pan Hudece psal pouze o tlumeni pistem a vzduchem BEZ prespoustecich
komurek.
Tj. idelani plyn v idelanim pistu (tj. ztraty trenim jsou zanedbatelne)
kmity (jednalo se o tllumic) jsou pravidelne a rychle.

V tomto pripade (berme idelani plyn) a idelani pist a valec by system
kmital stejne jako idelani LC obvod.

Ve skutecnem LC obvodu take kmity relativne rychle odeznivaji ;).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158