Záznam programu

No na těch kurvítkách něco je, ale celý ten pořad mi přišel, že zase
novináře pustili k něčemu, čemu nerozumí. Nevím jestli existuje nějaký
méně kvalitní wolfram, ale životnost žárovky 1000 hodin je asi dobrý
kompromis mezi životností a účinností. I tak stojí elektrika mnohem víc,
než ty žárovky. Ta 100 let stará žárovka svítí tak, že číst by se u ní
nedalo.
Anděl