[OT] Auto na vzduch - nulove naklady
Petr Simek
psimek na jcu.cz
Středa Březen 20 13:58:37 CET 2013
On Wed, 20 Mar 2013, RV wrote:
> No to si teda zrovna nemyslim - abyste napustil presne 1l (kvuli nulovemu
> pretlaku v DU) tak toho 20M napustite zase o to min takze bude tlak klesat
> rychleji nez v pripade 4M. Nemuzete si predstavovat, ze ten napousteci ventil
> otevrete v HU a hned zase zavrete - v pripade toho 4M motoru muze byt ten
> ventil otevren treba jeste 20st po HU aby to vyslo po expanzi presne na nulu
> v DU. Ten 20M bude otevren treba jen 2st po HU a pak uz bude tlak jen klesat.
No zatimco pri 4M bude porad tlak 4M od nula stupnu a az do tech 20stupnu
a pak zavrete ventil a dal to bude klesat podobne. Ale do te doby (0-20stupnu)
bude u 20M pripadu tlak vyssi a ten motor daval vetsi silu a tedy i vic
prace. Proste je to jako kdyz tomu trojuhelniku uriznete tu uvodni spicku.
Nabirat tlak primo z 20M vyzaduje rizeni doby otevreni ventilu, zatimco
u 4M muze zustat konstantni.
> Radek Vicek
*------------------------------------------------------------------------*
| Petr Simek APS JU |
| psimek na jcu.cz |
*------------------------------------------------------------------------*
Další informace o konferenci Hw-list