[OT] Auto na vzduch - nulove naklady

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Březen 20 12:32:39 CET 2013


No to si teda zrovna nemyslim - abyste napustil presne 1l (kvuli 
nulovemu pretlaku v DU) tak toho 20M napustite zase o to min takze bude 
tlak klesat rychleji nez v pripade 4M. Nemuzete si predstavovat, ze ten 
napousteci ventil otevrete v HU a hned zase zavrete - v pripade toho 4M 
motoru muze byt ten ventil otevren treba jeste 20st po HU aby to vyslo 
po expanzi presne na nulu v DU. Ten 20M bude otevren treba jen 2st po HU 
a pak uz bude tlak jen klesat.

Radek Vicek

Dne 20.3.2013 12:20, Pavel Hudecek napsal(a):
> Nějak opomíjíte tu expanzní část. Tam bude v případě 20M docela dlouho
> větší síla, než při 4M na začátku. Celkem bude tedy větší síla po 80 %
> dráhy pístu.
>
> Pokud si to zjednoduším, a napouštěcí část prohlásím za součást té
> expanzní, přičemž zanedbám, že je tam chvíli stabilní tlak (je to 1/200,
> nebo 1/40, takže chyba velká nebude), můžu tvrdit, že při 20M bude
> působit průměrná síla odpovídající 10M, při 4M bude průměr 2M.
>
> PH
Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk, kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

 

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any modifications or delay in the transmission of it.



Další informace o konferenci Hw-list