[OT] Auto na vzduch - nulove naklady

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Březen 20 11:08:50 CET 2013

ehmm pokud to vztahnu na praci na hrideli toho vzduchoveho motoru tak se
mi to moc nezda - pokud reknu ze na jedno otoceni toho motoru zatizeneho
tak, ze vycerpa 1l vody do vysky jednoho metru tak jak se to tedy
projevi na vstupu podle vas?
oba motory jak ten 20MPa tak ten 4MPa vykonaji stejnou praci - ta je
dana tim vystupem (1kg do 1m) - bude se samozrejme lisit vykon - ten
20MPa motor bude mit rychlejsi plneni takze se bude tocit rychleji, ale
prace bude podle me stejna - jen u toho 20MPa musite napustit 200 litru
vzduchu na jeden cyklus a u druheho jen 40l

Radek Vicek