Extremne pajkovanie

balu@home balu na k-net.fr
Úterý Březen 19 20:48:09 CET 2013

dnes sme s kolegom opravovali FPGA :-)
Trotel co navrhoval plosak urobil pinswap aj na jtag konfiguracne piny a
nejak mi to pri kontrole navrhu dosky uslo. Pozerali sme kam ma byt
signal pripojeny a je to tretia gulicka od kraja v poslednom
rade. Z boku/zospodu sa tam ale ale samozrejme neda dostat. Puzdro je
plastikove cierne, priplacnute na kusku plosaku. Kedze sme nemali co
stratit skusili sme ci tie jemne spoje a prekovene diery ktore su na
samotnom FPGA su prepojene s gulickou na spodnej strane. Zahnutou
pinzetou pod mikroskopom sa mi podarilo pripojit na gulicku pod puzdrom,
z hora som oskrabal masku na cipe a naozaj boli prepojene. Tak sme
pripajkovali externy drat a doska uz bootuje :-)
Len tie suciastky sa stale nejak zmensuju, spoje na obrazku su siroke
0.15mm... http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/ExtremeSoldering1.jpg
b.