Spotreba kryslalovych oscilatoru?

Úterý Březen 19 19:26:53 CET 2013

I tuto variantu jsme vzal v uvahu.
Dokonce i zmeril
8MHz krystal + 2x 18pF C + R 30Ohm si po ustaleni vzalo 0,9mA (STM32F0)
Bohuzel levne krystaly v HC49 jsou dnes pomalu nejvetsi soucastkou na
desce. Male skutecne SMD pro zmenu vychazi docela draze.typicky
25Kc/ks

Vysledek krystalovy oscilator sice zere 20mW, nepotrebuje zadne dalsi
soucastky a byl zdarma, to asi krystal neprekona. :-)

Martin