problemy s FT232BM

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Březen 19 17:32:38 CET 2013

Potvrzuji problem s resetem i u RL verze. Jestli se dobre pamatuju,
tak se nestihal vybijet kondik z doporuceneho zapojeni. Prilepil jsem
paralelne tusim 100kOhm a pak jsem snad problem nemel. Nejsem doma tak
to ted nezjistim a uz je to taky par let tomu nazad. Navic mam
jumperem prepinani Vccio mezi 5V a 3.3V a obcas musim incializovat na
5V a pak teprv prepnout na 3.3V. Je to jen obcas, jsou to desticky jen
pro me, tak jsem tomu nevenoval moc energie.

PK