problemy s FT232BM

Úterý Březen 19 16:11:54 CET 2013

Z tech 5V z USB se toho napaji vic, je to roztahane po dvou deskach a
pokud tomu USB vadi pri zapinani vyssi kapacita, asi by to mohl byt
tento problem. Na nabihani krystalu se mohu podivat. Zkousel jsem
postupne pripojit dve desky. Divne je, ze na tom pocitaci nejprve
chodily obe, potom jedna nesla a nakonec tam nejde zadna. Na nasem
laptopu chodi obe. Ale zkusim se podivat na to nabihani krystalu,
pripadne vyzkousim ten reset. Ted je pripojeny na +, odpojim a dam mu
nejaky kond proti zemi.
Andel