Spotreba kryslalovych oscilatoru?

Úterý Březen 19 15:46:05 CET 2013

Dostal jsem nejake oscilatory 8MHz, (keramika 5x3mm), jelikož jsem
nevedel pro jaka napeti jsou pouzitelna a google podle oznaceni nic
nenasel , nezbylo nez merit. Pozitivni zjisteni, oscilator chodi od
1,8V-5V mene pozitivn je spotreba pri 3,3V 5,76mA . Na jednu stranu
vypada 19mW jako nic, na druhou stranu je to spotreba celeho  ARM
Cortex M0 ma na 8MHz je stejná nebo nizsi.

Delaji se krystalove oscilatory vhodne do low power aplikaci , rekneme
vlastni spotreba pod 1mA, nebo nezbyva nez u low power aplikaci ozelet
presnost a zustat u internich RC hodin v procesorech?

Martin