eagle - konverze BRD na SCH

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Březen 19 14:20:43 CET 2013

no jde stale o tu citelnost schematu. ta bude podobna jako citelnost desky
samotne :) na te kdyz pujdete po spoji mils za milsem, tak vzdycky nejak
ten druhy, treti, x-ty konec najdete. ale abyste si udelat komplexni
predstavu o funkci a vlastnostech obvodu, a zaroven nejste sheldon cooper,
budete si muset kusy schematu nacmrkat na papir. samozrejme mluvim o
slozitejsich zapojenich nez blikac se 2ma trandy :) skladani soucastek
podle schematu je neco uplne jineho. tam presne vite, co to ma delat, jak
se to chova, co vyzaruje, kde tecou proudy atd. a tudiz kam to placnout.
kdo nekdy delal nejaky ten rev*eng?nee* tak vi :)

Pres to vsechno budu hepi kdyz se neco takoveho v siti vylovi a mrkneme na
vysledky :)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz