problemy s FT232BM

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Březen 19 13:45:34 CET 2013

FT232BM uz roky nepouzivame, ale co myslite tim, ze se nespoji s PC? Ze
neni videt ve Spravci zarizeni? Nebo tam je videt, ale neprochazeji pres
nej data?
U FT232R se nam nekdy stava, ze je jakoby vse v poradku, obvod a jeho
virtualni COM port je videt ve Spravci zarizeni, ale neprochazi pres nej
data. Nekdy pomuze vytazeni z USB a znovu pripojeni, jindy vypnuti PC a
nekdy vubec nic.
Prechodem na FT232R usetrite eeprom a externi krystal. Obvod ma seriove
cislo, takze vytazenim a zastrcenim do jineho USB se nevytvari dalsi
virtualni COM port (jako u FT232BM bez eeprom).

Martin Hanek