Krabicky na SMD Re: Vyroba sablony pro paj. pastu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Březen 19 09:00:37 CET 2013

No jasne - v te jedne krabici mam v podstate na plose A4 v podstate
celou radu bezne pouzivanych odporu - od kazdeho radove stovky az tisice
kusu, plus jeste zbylo na bezne pouzivane kondy a nejake casto pouzivane
SMD diody.

Kdyz osazuju tak mam tohle pred sebou a pak jeste male vicko od krmeni
pro rybicky (nizke a sirsi) - zalovim pinzetou v "pokojicku" a vylovim
bud jednu a dam rovnou na DPS a nebo vic soucastek a ty si dam do te
misticky.

Kdybych to mel lovit v pytlickach (ktery to je), nez to odpocitam,
roztrhnu, nasypu, zbytek pasku do pytlicku a nez ho dam na sve misto tak
bych se z toho zjevil. Staci mi to u veci ktere nemam takhle ve
skatulkach - mam toho asi tri krabice plus jedna na veci co mam v civkach.

Tim ze kazdej chlivecek ma svoje vicko tak se nic nedeje ani kdyz to
spadne na zem.

Radek Vicek