Presnost RC oscilatoru

Úterý Březen 19 06:52:11 CET 2013

Jejda, nojo vecer uz mi to nemyslelo, vzorkuje se v pulce periody ;-)
Ty hodiny jsem samozrejme pouzil, mel jsem blok to zkouset protoze jsem
nemel po ruce osciloskop a nevedel jsem, jestli z FT230 lezou - tim bych
asi skoncil s programovanim kdyby nelezly ;-) Kazdopadne uvodni texty na
terminal to vypisovalo dobre, delsi bloky pro prenos dat uz neprosly -
ale je to 6MHz misto 8MHz ale to celkem nevadi. Pri 8MHz byla odchylka z
duvodu nepresnosti 2,1%, ATMEGA ma toleranci int. RC 3% (a to jeste
nepouzivam 5V ale 3V3) dle DS takze to je celkem dost a mozna to hodne
vysvetluje... Ale nefungoval jen 1 z 8, samozrejme posledni, takze jsem
musel bootloader preprogramovat zase u vsech ;-)
Jo cist DS je hodne otravne ;-)