Junost 102

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Březen 18 13:29:21 CET 2013

On 16.3.2013 17:43, Alexandra Svobodová wrote:
> Junosť 101 a druhá je Junosť 102. Ta první hraje o něco lépe, ale není
>
> Stavěli jste také tato rádia? A existovalo ještě i něco jiného? Viděla

Jéé, no jo, nádhera, to jsem měl, tedy J. 101. :-) Ne, že by to kdovíjak
hrálo, ale přesto jsem ho používal roky. Chytlo to Prahu a Hvězdu, při
velké trpělivosti s laděním snad ještě něco (Interprogram?). Několikrát
jsem se rozhodl, že ho nějak vylepším, ale vždycky jsem nakonec zjistil,
že nejlepší varianta byla ta původní originální. Při té příležitosti
jsem zjistil, že je prakticky jedno, jaké se použijí tranzistory,
stačilo dodržet PNP/NPN. A tehdy poprvé (a zatím snad i naposled) jsem
slyšel hrát rádio i bez reproduktoru; hrálo zřejmě trafo, nebo co.
Ještě bych to rádio, doufám, někde doma našel.
PM