eagle - konverze BRD na SCH

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pondělí Březen 18 13:01:13 CET 2013

tak to si dost dobre nedokazu predstavit, jak by to bylo pak v tom schematu
naplacane. soucatky, symboly, propoje atd., to urcite jde vygenerovat, ale
aby to schema bylo "citelne", to nevim. osobne jsem o nicem takovem
neslysel. pokud byste to nekde objevil, velmi by mne zajimaly vysledky :)
pak se podelte. diky.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz