Vyroba sablony pro paj. pastu

Pondělí Březen 18 11:06:26 CET 2013

Foto by me opravdu zajimalo.

To jako nanesete pastu na vsechny kusy / prirezy najednou a pak to tam
nastrkate? Ja mel obavy, ze pri manipulaci mi to opada nebo se posune,
nejak si to nedovedu organizacne predstavit.

Jeste by me zajimalo, jake jsou zkusenosti s pajenim bez extra pece, ja
to pri pokusu predehral na zehlicce cca 150 stupnu a prejel vzduchem
nastavenym na 250 stupnu, prislo mi to celkem OK
Experiment s mini pecici troubou s infra trubicemi zde kdysi zminovany
ma nejake pokracovani nebo zaver??? Tip na nejakou osvedcenou picku z Ciny?