Vyroba sablony pro paj. pastu

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Březen 18 10:52:33 CET 2013

Nemeril jsem to, velmi hrubym odhadem 6 - 5 cloveko hodin ? Stopnu to priste
:-)
Pred veceri napastovano, kolem pulnoci hotovo. Nikam jsem nespechal,
poslouchal jsem u toho nejaky porad na trubce.

Co se logistiky tyka, v podstate kombinace obojiho - zalezi jake mate
slozeni soucastek
Na te desce je zamerne velice omezene mnozstvi druhu soucastek, zato ve
velkych objemech.
Velky casovy rozdil na jednotku bude pokud osazujete jednu desku, nebo
desitku stejnych a jiz po nekolikate. Clovek vychyta spravny postup (treba
ze osazovat nejdrive vysoky 1210 kondik neni dobry napad, protoze vedle nej
pak nenacpe 0603 svinstvo, takze je treba to delat naopak)

Takze
1/ osadit vsechny LED (cca 160 ks / prirez )
2/ osadit vsechny 3k3 ( cca 80 / prirez )
3/ osadit vsechny 100 nF ( cca 40 / prirez )
Body 1 - 3 jsou v podstate zamenne :-) a s body 2-3 si poradila pritelkyne.
Aplikovano vzdy na vsech 10 prirezu.

A potom je tam smeti po 2 - 10 ks na prirez, takze jsem to rozdelil na davky
po 4-5 hodnotach a osazoval vzdy vsechny na celou desku.
Nemam zadne sofistikovane zasobniky, jen hranate plastove misky 100 x 80 x 6
z krytu nejakych laboratornich pripravku. Vyhoda je ze maji nizke okraje. A
krasne cinkaji, kdyz se na ne sypu soucastky z pasku :-)

Na dnesek tam mam v planu nejake dalsi osazovani, muzu pripadne udelat
nejakou rychlou fotodokumentaci.

V.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu