Vyroba sablony pro paj. pastu

Pondělí Březen 18 10:09:35 CET 2013

Jen se zeptám - jak dlouho to osazování asi trvalo? Když dělám s pastou
Microprint 2004 od chobota, nepoužíval jsem šablonu, ale naďubkal jsem
to, bylo to druhý den sice trochu uschlé, ale ještě použitelné. S tou
šablonou je to přece jen tenká vrstva, asi to vyschne rychleji. No a
samosřejmě záleží na pastě.
Anděl