Mereni jader bylo Re: Proudovy omezovac 4A

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 18 10:08:34 CET 2013

No me hlavne prekvapuje jake jsou to slupky - je fakt ze v tech civkach
cvaka ;-)
Sice jsem psal, ze mam ty kondy slabe a ze to obcas limituje
http://www.cncnet.info/galery/indukcnosti/NewFile4.gif ale az ted jsem
si spocital, ze tech 4x 200mV na odporu 0.02R je takovych peknych 40A -
takze jsem ten jeden mosfet IRL540N docela pekne prohanel ;-)

Musim rict, ze mi tenhle experiment fakt dost protrel oci a jeste mi asi
dost da az to prostuduju s odstupem casu - on se pak clovek zacne hned
jinak divat na to co se stehuje a energie a proudy po plosnaku a hlavne
ze na odporu 0.02R je pak ubytek 0.8V!!

Ja si to udelam jako pripravek zcela jiste - mam doma nekde 1.5A lowside
budice mosfetu MC34151D ktere na to budou uplne paradni. Ten potak tam
necham - nekdy se to muze hodit mit nastavitelne pulzni "delo".

Radek Vicek