Otacky na volt

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 17 22:28:58 CET 2013


Taky jsem to slysel. Ale jak to teda funguje?
Predpokladejme, ze za letu se motor chladi dobre.
Pokud by se po pristani jiz bez dale dodavane energie mely magnety
zahrat nejak vyrazne vice nez byly zahrate za letu, tak by to muselo
znamenat, ze nektera jina cast motoru musela byt zahrata na mnohem
vyssi teplotu, aby nyni mohla magnety ohrat.
A co to teda je? Stator? Ten se ale chladi stejne dobre jako zbytek
motoru. Navic jeho tepelna setrvacnost bude mensi nez u rotoru,
takze jeho teplota by musela byt opravdu dramaticky vyssi. A nic jineho
s velkou tepelnou kapacitou v motorovem prostoru neni.
A na "samovolne" zvyseni teploty veri snad jen zastanci volne energie.
Neni to tedy spis tak, ze ty magnety dosahly ktiticke teploty uz za letu,
ale protoze jejich magnetizace klesala pomalu, tak se to za letu jeste
nepoznalo, resp. prisoudilo se to slabnouci baterii.
No a po pristani se jejich teplota snizovala jen velmi pomalu, takze
pomalu probihajici degradace magnetizace proste dokonala svou praci.

PL

***************************************

From: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 17, 2013 9:40 PM
Subject: Re: Otacky na volt


No vykony ano, ale musi se to stihat uchladit coz je specielne treba u 
obezek problem. Navic to teplo vetsinou z tech motoru vyleze az nasledne 
a to ve spojeni s haklivyma nedymama je prusvih.

Tech odmagnetovanych motoru co normalne dojeli bez problemu a nasledne 
uz se nerozjely jsou plna fora ;-)

Jinak neni problem 0.5kg motor aby mel 1.5kW.

RV



Další informace o konferenci Hw-list