Otacky na volt

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Březen 17 21:49:33 CET 2013

Na pomale a jemne rizeni jsou nutne HAL snimace, protoze bez nich je
jednak problem se zasynchronizovat na bezici motor a druhak to vubec
plynule rozjet. Bezne letadylkove regly to udelaj tak ze s tim proste
bez mereni zavrti a pak teprve zacnou merit - proto to do auta treba
neni pouzitelne protoze se to rozjizdi jak tramvaj.

Myslim, ze to na nicem extra zavisle neni - proste jede magnet kolem
civky a chyta se spicka. problem je, ze je tam silene bordelu od
ostatnich fazi, pwm a dalsi x veci.

RV