Stare negativy + vyvojnice

Neděle Březen 17 21:21:52 CET 2013

No, nevím, nejsa optikem dovolím si pouze laicky zapolemizovat ale kondenzor podle mne prostě jenom přiohne difuzní světlo do místa kde se nachází negativ a mělo by být jedno, zda ten osvětlený negativ snímá projekční objektiv a promítá na plochu papíru nebo objektiv fotoaparátu a promítá na čip. Každopádně problémy nebyly - negativ byl osvětlený rovnoměrně.

Zdravím
Kručinský