Ještě jednou osciloskop Sura

Neděle Březen 17 21:19:58 CET 2013

Hezký večer,

     máte pravdu, nesedí časová základna. Generátor generoval kmitočet
cca 1 kHz ale osciloskop ukazoval jinak. Protože mám čítače dva, tak
jsem si ověřila, jestli náhodou nekecá ta Tesla, ale oba čítače se
shodli, takže buď jsou oba stejně rozladěné a nebo je chyba někde jinde.

     Co myslíte těmi "obrázky místo písma"? Azbuku? Nebo něco přehlížím?

Saša Svobodová