Zase Acer

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Březen 17 19:01:36 CET 2013

 17.3.2013, 18:57:54

Nevim, jak je to u <sub>, ale mel jsem podobny problem na kalkukacce.
Lepeny spoj mezi ohebnym kabelem od elektroniky a sklickem displeje
spojoval jak se mu chtelo.
Polozil jsem na to 2 vrstvy papiru, prejejel mirne teplou pajeckou,
pritlacil prstem a chvilku pockal. Asi na 3-ti pokus se to chytlo a od
te doby ja kalkulacka OK.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz